Alla inlägg under april 2012

Av Maria Ek - 30 april 2012 07:52

Nu har mina blommor börjat växa.. Så kul det kommer bli att plantera ut dom...

Om det nu inte bara är ogräs som har växt.. hihi man vet juh aldrig :)

Men jag är glad att det växer något i alla fall..


 

Av Maria Ek - 29 april 2012 20:19






Tänk att det redan har gått tre månader sen Albin kom till världen. Oj vad tiden har gått fort. 

Det känns nästan som att det var igår vi låg på BB.



Av Maria Ek - 29 april 2012 19:48

Idag var jag lite sugen på bygga något. Så nu håller jag och Ante på bygga en hörnsoffa ute på bron. 

Så fint det kommer bli:)


 

Av Maria Ek - 29 april 2012 08:58

Jag förstår inte hur Ante kan vara så himla trött.. Igår klev jag upp vid 7 och tog Albin så Ante skulle få sova ut när han hade jobbat så mycket i veckan. Men han ville bara sova till 8 så jag skulle väcka  han då... Men nej nej.. 3:e väckningsförsöket så klev han upp...

Idag frågade jag om han skulle kliva upp eller sova vidare.. Då skulle han kliva upp.. Nu har jag försökt väcka han 2 gånger och ger upp... Jag har nu duschat och käkat frukost. Ska ge Albin frukost nu, sen blir det nog att plocka ihop lite innan jag går ut i solen :)

Av Maria Ek - 28 april 2012 07:33

God morgon alla pigga och glada. Idag när jag går ut från sovrummet slås jag av en otrlogen värme från SOLEN! Den har jag inte sett på hur länge sen som hellst känns de som..

Men nu är den äntligen här :) +18 står det på termometern

Välkommer värmen och Bye Bye snön..


 

Av Maria Ek - 27 april 2012 21:46

Nu har Ante äntligen kommit hem  

Han har varit i Stockholm hela veckan och jobbat, hämtade han på flyget klockan 5 idag  

Idag blev det kinamat till middag. Oj så gott det var, lite lyxigt får man ha det ibland  


Nu blir det snart nanna kudden så man orkar med morgondagen  


God natt på er alla       

Av Maria Ek - 27 april 2012 09:28

Inatt har både jag och Albin sovit som klubbade sälar   

Han somnade kl 9 i går kväll och vaknade 03,35 inatt och ville ha mat. Sen sov han till 07,30 då fick han komma till min säng så låg vi och gosdade lite på morgonen. Men vi somnade om och vi vaknade 8,30 igen   

Man får inte klaga   

Tänk att han blir 3 månader på Söndag. Oj vad tiden har gått fort   

Av Maria Ek - 26 april 2012 21:23

Nu har jag varit hos mamma och pappa och kopierat mina betyg från gymnasiet.

Jag ska söka in och läsa Matte B på distans. Jag har redan gjort ett försök, men då var jag gravid och foglossningar som en kossa. Så sitta i bilen fram och tillbaka till stan och sitta på lektion en timme var inte att rekomendera samtidigt som man jobbade och var as trött..

Så nu ska jag göra ett nytt försök   

Presentation


Jag är mamma till Albin som föddes 29 Januari 2012. Jag är förlovad med Ante Olesen sedan 15 Januari 2010.
Vi bor i en 2 våningsvilla i Niemisel tillsammans med våran hund Tyra och våran katt Mimmi.

Jag hade tänkt skriva lite om mitt liv som mamma. Se

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards