Alla inlägg under februari 2013

Av Maria Ek - 28 februari 2013 23:43

Jahap då var man inte ensammen ikväll då.. Jag vet att många inte tror på spöken men jag gör.. Har hört många gånger att det har låtit och hållt på ute på gården fast ingen varit där, nu ikväll efter att hag släppt in tyra så låser jag och släcker ute och går in till köket och släcker allt där.. Då jag är på väg in i vardagsrummet hör jag ett "klick" från hallen så jag går och ser vad det var.. Då är det tänt ute igen?!?!?! Släcker lampan ihen och "klicket" som blir sv lanpknappen var precis det jag hörde för bara någon stund sen... Så. Ensammen är jag inte.. Aja katten är lugn iaf, ibland är hon väldigt orolig om det har låtit bå konstigt ute eller hänt nå annat.. Sålänge hon är lugn är jag lugn :)

Av Maria Ek - 26 februari 2013 14:05

Albin är fortfarande jätte förkyld :( hostar och snorar som bara den.. Stackaren :(
Nu sitter han och äter frukt utan kläder då han kaskadspydde hela lunchen på dom :(
Önskar man kunde trolla han frisk <3

Av Maria Ek - 24 februari 2013 09:17

Urs vad trött jag är. Albin har vaknat ungefär en gång i halvtimmen hela natten :( han hostar och kraxar som bara den :(

Idag är det superfint väder men men det kommer väll fler fina dagar. Jag vill inte ta ut albin mer än nödvändigt :(
Idag blir det en luuuugn dag och försöka plugga, om man inte somnar i boken :(

Av Maria Ek - 24 februari 2013 09:17

Urs vad trött jag är. Albin har vaknat ungefär en gång i halvtimmen hela natten :( han hostar och kraxar som bara den :(

Idag är det superfint väder men men det kommer väll fler fina dagar. Jag vill inte ta ut albin mer än nödvändigt :(
Idag blir det en luuuugn dag och försöka plugga, om man inte somnar i boken :(

Av Maria Ek - 23 februari 2013 17:32

Jahap då får vi se hur natten blir. Albin har varit rosslig hela dan och nu har han fått feber. Än sålänge bara 38,2 ( han brukar ha 37,2) men han är blank i ögonen och gnällig.. Hojja..

Av Maria Ek - 18 februari 2013 16:16

Är så less nu på att plugga.. Känns som att jag aldrig har tid med nå annat :( så fort albin leker själv eller sover så ska jag hinna diska, tvätta, plocka undan, laga mat, plugga och allt annat som måste göras. Känns som att tiden hår på tok för fort och hag har inte tid med plugg vill leka och hitta på saker med albin och kanske ha en hobby eller något annat att göra så man kommer ifrån lite.. Men allt sånt får jag lägga på hyllan om jag nu ska bli barnmorska... Bara bita i det sura äpplet.......

Av Maria Ek - 18 februari 2013 16:14

Är så less nu på att plugga.. Känns som att jag aldrig har tid med nå annat :( så fort albin leker själv eller sover så ska jag hinna diska, tvätta, plocka undan, laga mat, plugga och allt annat som måste göras. Känns som att tiden hår på tok för fort och hag har inte tid med plugg vill leka och hitta på saker med albin och kanske ha en hobby eller något annat att göra så man kommer ifrån lite.. Men allt sånt får jag lägga på hyllan om jag nu ska bli barnmorska... Bara bita i det sura äpplet.......

Av Maria Ek - 17 februari 2013 23:16

Jag har haft en superskön helg med Marie i piteå på havsbadet. Vi bodde i ett delux hotellrum bowlade, spelade biljard, åt god mat, badade bubbelpol, surrade och som pricken över iet fick vi en spa behandling och massage! Så underbart skönt det var att få komma iväg och bara tänka på sig själv och få allt serverat :) men ingenting slår ens egen säng, ljudet av när albin snarkar och värmen av ante då han håller om mig om kvällen <3
Borta är bra och skönt men hemma är alltid bäst! :)

Presentation


Jag är mamma till Albin som föddes 29 Januari 2012. Jag är förlovad med Ante Olesen sedan 15 Januari 2010.
Vi bor i en 2 våningsvilla i Niemisel tillsammans med våran hund Tyra och våran katt Mimmi.

Jag hade tänkt skriva lite om mitt liv som mamma. Se

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards