Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Maria Ek - 3 oktober 2012 11:27

Igår kom den äntligen. Jag fick en iPhone av Ante när jag fyllde år. Den är så fin så:)

Av Maria Ek - 3 oktober 2012 11:18

Ja de är precis vad vi har här.. Vi köpte en billig åkgräsklippare för över 1 år sen (trasig) som vi lämnade in till en vi känner och skulle laga den.. Den är fortfarande inte lagad!!! Hur högt tror ni gräset blir på ett år??? Vi har haft hit mamma och papas gräsklippare typ 2 gånger och klippt lite, men vi har fortfarande inte klippt hela gården på en gång.. 


Jag blir tokig snart?? Varje gång vi ringer o frågar om våran gräsklippare är klar snart så säger han att han ska börja med den till helgen och att han inte har tid... Vilken jäkla helg ska han börja med den???? Julhelgen eller??

Vi åkte dit och skulle hämta den i hopp om att den var klar (några veckor sen) Vad ser vi då?? Jo han har inte ens tagit in den.. Den har växt igen med gräs!!! Åååhhh fan va less jag blir.. Jag hade gärna vela klippa gräset så man kan kratta upp allt löv som kommer nu.. De är liiiite svårt att kratta löv när det är en halvmeter högt gräs :( 


Aja.. "till helgen" kanske den är färdig :(

Presentation


Jag är mamma till Albin som föddes 29 Januari 2012. Jag är förlovad med Ante Olesen sedan 15 Januari 2010.
Vi bor i en 2 våningsvilla i Niemisel tillsammans med våran hund Tyra och våran katt Mimmi.

Jag hade tänkt skriva lite om mitt liv som mamma. Se

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards