Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Maria Ek - 19 augusti 2012 18:17

Jag har sett mycke konstigt med det här huset.. Men det här tar nog priset.. Dom har gjort "fina" fötter till skafferiet.. 

Eller??


   

Av Maria Ek - 19 augusti 2012 11:32

Ante var tvungen att åka och jobba idag igen. Han är på en skogsbränning och skulle egentligen bara jobba fredag och en stund på lördag.. Men de blev 17 timmar fredag, 17 timmar lördag + idag.. Vet inte hur länge han jobbar idag, men de skulle bara bli "en stund" Då får vi väll se.. Branden hade spridit sig dit den inte skulle och börjat brinna igen där dom redan hade eldat allt som skulle brunna.. Ja, jag fattar inte så mycke av de där.. Så vi får bo i kaos ett tag till :P 

Tur att han får ta igen semestern sen och att de är bra med betalt =)

Känns som att vi behöver lite extra pengar :)

Av Maria Ek - 19 augusti 2012 08:49

Ante får lite sovmorgon idag, sen blir det att riva upp vardagsrums golvet och köksgolvet och tillägsisolera där.. Sen ska jag sitta och försöka få bort den där jäkla mjukfogen från tapeten utan att den går sönder.. 

Fy va less jag börjar bli på de här huset.. Inge annat än jobb och problem sen vi köpte de.. O de dyker bara upp mer o mer hela tiden.. :'(

Men som jag har hört miljoner gånger "snart vänder det" ... Fast varje gång vi eller någon har sagt de så har de dykt upp nå mer som inte stämt eller något som måste fixas till eller går sönder.. :( 

Men man kan juh iaf hoppas att de går bra..

Presentation


Jag är mamma till Albin som föddes 29 Januari 2012. Jag är förlovad med Ante Olesen sedan 15 Januari 2010.
Vi bor i en 2 våningsvilla i Niemisel tillsammans med våran hund Tyra och våran katt Mimmi.

Jag hade tänkt skriva lite om mitt liv som mamma. Se

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards