Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Maria Ek - 3 maj 2012 15:23

Efterkontrollen gick finfint jag fick ok :)

Passade samtidigt på att sätta in en kopparspiral.. 

Oj så nervös jag har varit för de.. Jag hade målat upp en bild att det skulle göra jätte ont.. Men de kändes inget..

Förens efteråt... Oj vilken mensverk man får.. Har inte alls saknat den kan jag juh säga... Tur att den bara är i ungefär 2 dagar. Så Ante får nog ta hand om mig och Albin idag medan vi tycker synd om oss själva ;)

Av Maria Ek - 3 maj 2012 12:45

Nu ska jag snart iväg på MVC på efterkontroll och egentligen ska Albin på BVC i morgon och få sitt 3 månaders vaccin.

Men nu ringde hon och ska fölrsöka klämma in oss båda idag.


Blir spännande och se hur han har växt esn sist. Det börjar vara ett tag sen vi mätte och vägde han :)


Aja skönt att slippa åka till råne i morgon också :)

Av Maria Ek - 3 maj 2012 10:15

Idag fick Albin sin första vacin spruta. Urs vad ont det gjorde på han stackaren. Han skrek när hon stack han men sen var det lugnt. Nu är det bara se hur han mår efter det här. Har hört att dom kan må jätte dåligt och få hög feber men vi får se. 


Ålder: 3månader

Vikt: 6805 g

Längd: 62,5

Huvudomfong: 41,5


Han ligger lite över kurvan på allt. Men barnmorskan tycker det ser bra ut i alla fall :)

Av Maria Ek - 3 maj 2012 08:17

Jag vet inte om det är tänder på G nu eller vad det är.. Han har haft 2 vita prickar i munnen i några veckor men nu är han gnällig som bara den, vet inte om det kan vara tänderna som spökar eller vad felet är. 

Han ska på 3 månaderskollen i morgon så jag ska fråga henne då.

Hoppas han är gladare idag iaf :)

Presentation


Jag är mamma till Albin som föddes 29 Januari 2012. Jag är förlovad med Ante Olesen sedan 15 Januari 2010.
Vi bor i en 2 våningsvilla i Niemisel tillsammans med våran hund Tyra och våran katt Mimmi.

Jag hade tänkt skriva lite om mitt liv som mamma. Se

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards