Alla inlägg den 25 maj 2012

Av Maria Ek - 25 maj 2012 22:37

Idag var jag in till vårdcentralen för mitt finger.. Jag hade fått en fraktur i det.. så nu ska jag ha skena och lindade fingrar i 10 dagar... Snyggt jobbat! 

Aja, synd att de var höger pekfinger... De skulle varit vänster lillfinger iställe.. ;)


 

Av Maria Ek - 25 maj 2012 12:35

Var på BVC den 23/5 men eftersom att vi inte har haft något internet kommer uppdateringen nu istället:)


Ålder: 4 månader

Vikt: 7530 g

Längd: 65,5 cm

Huvudomfong: 42


Hon konstaterade också att navelbrocket var borta.

Nu har vi äntligen kunnat sluta med minifom så skönt så skönt :) 


Så stor han böjar bli nu min lilla sötnos:)

Av Maria Ek - 25 maj 2012 11:58

Idag blir de vårdcentralen.. 

Igår hjälpte jag ante lyfta i nå sten i skopan på traktorn.. Stenen jag skulle flytta va så stor så jag fick ta i me hela kroppen för att kunna flytta den.. Och vad händer.. Jo jag tappar greppet om stenen med ena handen och klämmer den pekfikgret mellan stenen och en annan sten. Fy fasiken va ont de gjorde... Tur att inte Albin försår vad jag säger.. Va länge sen jag svor så mycke på så kort tid.. Fingret svällde nästan på en gång och knogen blev blå.. Men de sket jag i jag kunde juh använda fingret..

Idag kan jag inte ens höja eller sänka volymen på tv dosan eller knäppa knapparna på Albins boddy..

Jag är fortfarande svullen och blå.. Så de blir vårdcentralen o se om jag har fått någon spricka eller vad som hände.. Oj vilken kul fredag de kommer bli..

Av Maria Ek - 25 maj 2012 09:15

Äntligen har vi internet igen.. Det har varit borta sen onsdag morgon! Evigheter...

Men men.. Idag blir det att uppdatera bloggen lite..

Men nu blir de att löeka lite med Albin och sen gå ut en sväng:)

Presentation


Jag är mamma till Albin som föddes 29 Januari 2012. Jag är förlovad med Ante Olesen sedan 15 Januari 2010.
Vi bor i en 2 våningsvilla i Niemisel tillsammans med våran hund Tyra och våran katt Mimmi.

Jag hade tänkt skriva lite om mitt liv som mamma. Se

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards