Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Maria Ek - 13 maj 2012 17:22

Oj vad dålig jag har varit på uppdatera bloggen nu.. Kan dra igenom lite snabbt vad som har hänt i helgen..

Igår blev jag less på min hårfärg, så jag färgade håret innan Ante klev upp.. Men vad händer om man inte har klippt sig på ett år??? Jo håret blir väldigt långt vilket resulterar i att färgen inte räcker till hela håret!!! Aja, som tur var hade jag redan gammal färg i håret kvar så topparna var redan mörkbruna.. Så det syns inte att jag inte har färgat dom.. Men men.. Håret har lite ljusare slingor.. Men de får duga, Det skulle bara hålla i 24 tvättar, så vi får väll se hur länge de håller:)

Igår började jag även riva ut i skrubben under trappen.. Det har varit världens bombnedslag där under.. och litet har det varit.. Så jag rev ut en vägg som var där, la in golv och "möblerade" om lite där.. Så nu är det jätte fint..


Idag har vi varit ute en stund om pysslat lite på gården, jag har gjort klart i skrubben under trappen.

Sen kom Lars-göran och Kamilla hit en stund. Sen åkte vi o hälsade på mamma och pappa som håller på renovera.. Man måste juh hålla lite koll så dom sköter sig ;) Men fint kommer de bli där:)


Här kommer lite bilder på min fina renovering :)

     

Presentation


Jag är mamma till Albin som föddes 29 Januari 2012. Jag är förlovad med Ante Olesen sedan 15 Januari 2010.
Vi bor i en 2 våningsvilla i Niemisel tillsammans med våran hund Tyra och våran katt Mimmi.

Jag hade tänkt skriva lite om mitt liv som mamma. Se

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards