Alla inlägg under maj 2012

Av Maria Ek - 18 maj 2012 08:33

God morgon alla pigga och glada. Jag och Albin har just klivit upp, Ante fåt sovmorgon idag:)

Jag hade tänkt gå ut en stund på morgonen men det spöregnar idag också.. Fy vad trist.. Aja det blir nog att baka idag iställe.. Vet inte riktigt vad jag är sugen på, men nybakat iaf:) 

Senare idag blir det att åka till systeryster som blir en gammal gris idag 

Grattis Sandra   

Av Maria Ek - 17 maj 2012 23:31

Vilken skräpdag de har varit idag. Albin har varit jätte trött och smågrinig hela dan.. Tror det är tänderna som spökar nu igen... Jag och Ante har inte fått gjort nå alls idag, vi har bara haft en slödag det har ändå regnat och varit tråkigt väder ute. Så vi passade på:) 

I m orgon blir det att åka till Sandra och Jens =) Sandra fyller år så vi ska fira henne i morgon :)

Nu blir det sängen om en stund.. Ska bara orka resa mig, kändes som att tandborsten är flera mil bort just nu =)

Av Maria Ek - 17 maj 2012 12:42

Idag blev det landgångar till frukost.. Jag och Ante delade på en jätte baguett.. Det såg inte ut som att det var så mycke, men jag lär nog inte vela ha nå mer mat idag iaf :P 

 Ungefär så här såg den ut.. Fast längde och lite smalare och jättegod =)


Av Maria Ek - 16 maj 2012 22:43

Woho!! Har just vunnit en aktion på Tradera. Jag har beställt massa baksaker. Ska lära mig göra tårtdekorationer och sånt roligt :) Då får vi se om jag blir gråhårig eller om det går bra :P

Men kul ska de bli att testa iaf:)


NY*100Pcs BettyCake Dekoration Gör drömtårtor Dekorera Tårta

Av Maria Ek - 16 maj 2012 21:22

Jag måste vara den lyckligaste i hela världen känns det som ibland. Man bor med den mest underbaraste mäniska på jorden och sen har man en liten gulligris som är så snäll så:) 

Jag har just lagt Albin i sängen det sista jag såg av han var att han skrattade i sömnen. Så söt :) Hoppas han sover gott inatt min älskade lilla kille  


Nu blir det soffmys en stund innan vi går och sover :)


Av Maria Ek - 16 maj 2012 08:44

Inatt fick jag sova 7 timmar oavbrutet.. Jag har sovit som en sten, oj så skönt.. Kan inte komma ihåg när de hände sist :) 

Nu blir det frukost och sen får vi se vad dagen har att bjuda på:)

Av Maria Ek - 15 maj 2012 21:56

Nu har jag precis fått Albin att sova.. Idag tog det lång tid, nästan en timme.. Urs... Vi har varit hos Mormor idag (min mamma) och hjälpt henne lägga golv i kontoret... Blev väldigt fint:)

Till middag fick vi ren leverbiffar och potatis.. Väldigt gott :)


Nu blir de ta en dusch och sova:) Hoppas på sovmorgon i morgon då de blev natt senare :)

Hoppas det blir fint väder i morgon också :D Idag har det varit väldigt varmt och skönt :)

Av Maria Ek - 15 maj 2012 08:31

På morgonen vaknade jag av att Albin ligger och pratar i sin säng så jag tar över han i våran säng och ligger och pratar och sjunger en stund :)

Idag är det klarblåhimmel (vad jag kan se just nu iaf) Så nu blir det frukost sen måste vi gå ut i solen.. Blir nog att plantera om mina jordgubbar och mina blommor som jag har planterat här inne.. :)


God morgon =D

Presentation


Jag är mamma till Albin som föddes 29 Januari 2012. Jag är förlovad med Ante Olesen sedan 15 Januari 2010.
Vi bor i en 2 våningsvilla i Niemisel tillsammans med våran hund Tyra och våran katt Mimmi.

Jag hade tänkt skriva lite om mitt liv som mamma. Se

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards